måndag 29 december 2008

I'm dreaming of a Beach Christmas


Lite si och så med julstämningen här på South Beach (sol och bad as usual), men vi gjorde vårt bästa.

Pyntad julpalm, senapssill från Ikea, Jingle Bells med Sinatra på iTunes och släkten på Skype. Jag klädde jag ut mig till Castro, förlåt Tomten och delade ut klappar.

Olga, som liksom Jesus, Lemmy och Sven Lange fyller år på Julafton fick en heldag på Standard Hotels spa. Själv fick jag en bok. Ted fick nya batterier till sin baby bouncer.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skulle jag vara du skulle jag lätt skaffa firmabil (Volvo V70 är föredömlig) och åka runt på playan tillsammans med väl vald kvinnlig kollega. Vad som är extra sjysst med just V70 är att den har inbyggd iTunes vilket möjligör realtidsbrowsning av all "go" musik man kan hitta där!

/CH aka Kapten Admin

Anonym sa...

Jag är också nyfiken på vad Jesus, Lemmy och Sven Lange fick för födelsedagspresenter av dig.

LANGE sa...

Samma deal. Sven Lange fick en bok, Lemmy en heldag på spa och Jesus nya batterier till sin bouncer.