tisdag 17 mars 2009

Miami Ink

Kände att jag ville skaffa en souvenir från Miami. Inte en South Beach-kopp eller ett Scarface-badlakan, utan nåt mer bestående. Klev därför igår in på Tattoos By Lou på 14th Street och bad dom nåla upp mig.

Motivet blev min gamla LANGE-logo (minns du den, Joppen?), som placerades på min underarm.

Jag ser tatueringen som just en souvenir, ett minne från Miami, där det är mer regel än undantag att ha armar som Nikki Sixx. Men mest är det en hyllning till min lilla Lange-familj, som ju fick en ny skön medlem just här. I tredje hand lite pr för min musik, där jag använder samma logo.

Kanske kommer jag ångra detta bittert nästa vecka då huden börjar blekna och Miami känns fjärran. Men förmodligen inte.. jag brukar sällan ångra mig. Och jag menar, det är ju inte ett hakkors.

Om det gjorde ont?? Det smärtsammaste med upplevelsen var att de körde typ hela Blink 182:s diskografi på högsta volym. Värre än alla nålstick i världen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Och jag som trodde att du skulle fega ur..:) Nu är det dags för er att komma hem tycker jag!